Media Geography at Mainz
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Sortieren nach: Autor | Titel | Jahr | Band |
2019 EUR 56,00 978-3-515-12424-9 Preise jeweils
Chris Lukinbeal (Hrsg.), Laura Sharp (Hrsg.), Elisabeth Sommerlad (Hrsg.), Anton Escher (Hrsg.) Media’s Mapping ImpulseMedia Geography at Mainz |
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2019 EUR 44,00 978-3-515-12181-1 Preise jeweils
Helen Morgan Parmett Down in Treme: Race, Place, and New Orleans on TelevisionMedia Geography at Mainz |
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2014 EUR 44,00 978-3-515-10269-8 Preise jeweils
Jason Dittmer (Hrsg.) Comic Book GeographiesMedia Geography at Mainz |
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2013 EUR 51,00 978-3-515-10212-4 Preise jeweils
Giorgio Hadi Curti (Ed.), Jim Craine (Ed.), Stuart C. Aitken (Ed.) The Fight to Stay PutSocial Lessons through Media Imagining of Urban Transformation and Change Media Geography at Mainz |
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2012 EUR 35,00 978-3-515-10118-9 Preise jeweils
Ann Fletchall, Chris Lukinbeal, Kevin McHugh Place, Television, and the Real Orange CountyMedia Geography at Mainz |
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2008 EUR 41,00 978-3-515-09199-2 Preise jeweils
Chris Lukinbeal (Ed.), Stefan Zimmermann (Ed.) The Geography of Cinema – A Cinematic WorldMedia Geography at Mainz |
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